علی علیپور سرباز نیست
علی علیپور سرباز نیست

در حالی که علی علیپور بعد از پایان قراردادش با  ژیل ویسنته پرتغال تمایل خود را برای بازگشت به پرسپولیس اعلام کرده بود و مذاکرات غیر مستقیمی هم با سرخپوشان پایتخت داشت، اما حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بیان کرد که علیپور سرباز است و برای بازگشت به پرسپولیس باید وضعیت سربازی اش را […]

- علی علیپور سرباز نیست

در حالی که علی علیپور بعد از پایان قراردادش با  ژیل ویسنته پرتغال تمایل خود را برای بازگشت به پرسپولیس اعلام کرده بود و مذاکرات غیر مستقیمی هم با سرخپوشان پایتخت داشت، اما حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بیان کرد که علیپور سرباز است و برای بازگشت به پرسپولیس باید وضعیت سربازی اش را حل کند.   

این در حالی است که  علی علیپور سرباز نیست. برخلاف آنچه در خبر‌ها آمده و بادامکی اعلام کرده، علی علیپور دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور است و تا سال ۱۴۰۵ با تایید سازمان نظام وظیفه، معافیت تحصیلی دارد.

به هر حال این نحوه اعلام بادامکی باعث شده تا علیپور هم تصور کند پرسپولیس تمایلی به جذب او ندارد و در حال بررسی پیشنهاد ۲  تیم دیگر باشد.

باشگاه خبرنگاران

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.