به گزارش زیرنویس،«فریبا گودرزی» کارشناس هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز جمعه اول تیرماه اظهار کرد: برای چند روز آینده در نوار شمالی کشور نوسانات دمایی ادامه دارد. ضمن اینکه امروز در مناطقی از از ارتفاعات البرز واقع در مازندران، ارتفاعات البرز، تهران و غرب سمنان و همین‌طور برای خراسان شمالی […]

- هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای این ۷ استان

به گزارش زیرنویس،«فریبا گودرزی» کارشناس هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز جمعه اول تیرماه اظهار کرد: برای چند روز آینده در نوار شمالی کشور نوسانات دمایی ادامه دارد. ضمن اینکه امروز در مناطقی از از ارتفاعات البرز واقع در مازندران، ارتفاعات البرز، تهران و غرب سمنان و همین‌طور برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بیشتر برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ایرنا در خبری نوشت:وی افزود: شدت بارش ها در حد هشدار نارنجی است و در شرق خراسان شمالی، اردبیل و استان هایی مانند تهران، البرز، مازندران، نیمه شرقی آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی رگبار شدید منجر جاری شدن روان آب ها و طغیان رودخانه ها می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: این بارش ها تا اوایل هفته آتی ادامه دارد و ضمن اینکه تا بعد از بارش ها در اواخر هفته آینده در زابل و شرق خراسان جنوبی و همینطور بخش هایی از مرکز و دامنه البرز جنوبی گرد و خاک و کاهش دید ادامه دارد.

گودرزی افزود: تهران امشب با وزش باد و گرد و خاک و رگبار پراکنده باران همراه است و بیشینه دما ۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

۲۳۳۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.