به گزارش زیرنویس، قدم اول باید ببینیم کجاییم؛ آمارها اینطور نشان می‌دهد که مصرف دهک‌های پایین و بالا وحشتناک است. این در رابطه با یارانه‌های انرژی است. در رابطه با مصرف بنزین. (آقای پزشکیان نمودارهای مصرف را در این بخش به بینندگان ارائه کرد) جمعیت زیر خط فقط ما بدتر شده است و بهتر نشده است. […]

به گزارش زیرنویس، قدم اول باید ببینیم کجاییم؛ آمارها اینطور نشان می‌دهد که مصرف دهک‌های پایین و بالا وحشتناک است. این در رابطه با یارانه‌های انرژی است. در رابطه با مصرف بنزین. (آقای پزشکیان نمودارهای مصرف را در این بخش به بینندگان ارائه کرد)

جمعیت زیر خط فقط ما بدتر شده است و بهتر نشده است.

وضعیت استانهای ما هم اینطور است؛ مرزها و حاشیه‌ها وضعشان به شدت خراب است.

تئوری خیلی ساده است ولی این ها واقعیتی است که در طول زمان اتفاق افتاده است. ‌آمار و ارقام کاملا گویاست که کجاییم. 

برای حل مشکلات باید اول زبان مشترک و نگاه مشترک داشته باشیم. اختلافات باعث می شود که هدف را اجرا کنیم. باید اختلافات را کنار بگذاریم.

دولت منابعی که تقسیم می کند باید هدفمند باشد. اگر بخواهد قیمتها درست شود باید زیرساخت ها و حمل و نقل درست شود.

بانکها ۵۵ درصد وام را به تهران می دهند و بقیه کل کشور. این یعنی توسعه در تهران و اطراف تهران و عدم توسعه در بقیه نقاط کشور.

با هماهنگی کارشناسان و مدیران و مردم باید نسخه نوشته شود وگرنه یک قسمتی را درست می کنیم و بقیه جاها را تخریب. 

نسخه ای که باید داد به این سادگی نیست ولی باید یارانه ها را هدفمند کرد و به دهکهای پایین داد و نگذاشت دهکهای بالا بیشتر بگیرند.

تازه این تورم باز فشار را به دهکهای پایین ایجاد می کند. کنترل تورم و بهبود رشد اقتصادی باعث میشود کار درست شود وگرنه می شود فقیر کردن همه.

اگر رشد ما درست نباشد، فقط با این کاری که میکنیم فقر را در بین بقیه سیستمها تقسیم می کنیم. 

آموزش مردم در جهت استفاده درست هم باید انجام شود.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.