به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اسلوونی و صربستان در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ در ورزشگاه آلیانتس آرنای شهر مونیخ به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید. صربستانی ها در ابتدای نیمه دوم عقب افتادند اما در دقیقه ۹۵ توانستند دروازه اسلوونی […]

- رستگاری صربستان در دقیقه ۹۵ / حسرت ادامه‌دار اسلوونی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اسلوونی و صربستان در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ در ورزشگاه آلیانتس آرنای شهر مونیخ به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید. صربستانی ها در ابتدای نیمه دوم عقب افتادند اما در دقیقه ۹۵ توانستند دروازه اسلوونی را باز کنند و بازی را به تساوی بکشانند.

اسلوونی در دیدار نخست خود، با عملکرد چشمگیر در نیمه دوم به تساوی یک بر یک و امتیازی ارزشمند مقابل دانمارک رسید تا شاگردان ماتیاژ کک شانس خوبی برای خلق شگفتی و صعود در این گروه داشته باشند. با این حال برای صعود به نظر می‌رسد که آن‌ها نیاز به اولین برد خود در تاریخ جام ملت‌های اروپا دارند. آن‌ها با چهار بازی در مسابقات، بیش‌ترین انتظار برای اولین برد را بین تمام تیم‌های تاریخ یورو دارند. در یورو ۲۰۰۰، اسلوونی به مصاف یوگسلاوی‌ای رفت که که بازیکنان صرب زیادی در آن حضور داشتند و به اولین برد خود نزدیک شد. آن‌ها در آن مسابقه سه بر صفر پیش افتادند اما در شش دقیقه، کامبک تماشایی یوگسلاوی باعث تساوی سه بر سه دو تیم شد. این تنها دیدار تاریخ جام ملت‌های اروپاست که یک تیم نمی‌تواند از برتری سه گله خود استفاده کند.

اسلوونی در حالی وارد این رقابت با صربستان می‌شود که در ۲۲ بازی قبلی خود، تنها دو شکست داشته است. صربستان، پس از یک نمایش قابل‌قبول و شکست خفیف مقابل انگلیس پا به این دیدار می‌گذارد. در دیداری که انگلیس موفق به ثبت تنها پنج شوت و صربستان موفق به ثبت شش شوت شد، رکورد کم‌ترین میزان شوت در یک مسابقه جام ملت‌های اروپا از سال ۱۹۸۰ شکسته شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.