واکنش داریوش یزدانی به سرمربیگری والتر ماتزاری در پرسپولیس
واکنش داریوش یزدانی به سرمربیگری والتر ماتزاری در پرسپولیس

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال به سرمربیگری والتر ماتزاری در پرسپولیس واکنش نشان داد.

داریوش یزدانی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال در خصوص گمانه زنی های مبنی بر انتخاب والتر ماتزاری به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه شخصی متنی را منتشر کرد.

فارغ از تمام مشکلات ساختاری و بنیادی که در فوتبال ایران وجود دارد. حضور مربی‌ای مانند والتر ماتزاری در فوتبال ایران باعث دلگرمی من است که به فوتبال و مربیگری علاقه دارم من از روزی که مربیگری را شروع کردم به مربیانی که نگاه ویژه و متدولوژی خاص خود را داشتند همواره علاقه‌مند بودم و درباره آنها مطالعه می کردم.

آرسن ونگر، یورگن کلوپ، دی زربی، کونته گواردیولا …. والتر مازاری هم در این دسته از مربیان است که تیم‌های او با ترنینگ متدولوژی خاص خودش ساخته می‌شوند و پیش‌ می‌روند.

به خاطر برنامه نویسی و سازنده بودن ماتزاری مربیان بزرگ بعد از جدایی او به راحتی پذیرفتند که روی نیمکت ناپولی بنشیند مانند ساری و آنجلوتی رودی گارسیا و … در حالی که فیورنتینا بعد از جدایی مونتلا موفق به جذب مربی بزرگ نشد.

باشگاه فیورنتینا بعد از مونتلا مذاکرات جدی‌ای با مربیان بزرگ هم داشت.اما آنها حاضر به تحویل گرفتن تیم فیورنتینا نشدند. خوشحال هستم که چنین مربی‌ای به کشورمان می‌آید و امیدوارم مدیریت باشگاه استقلال هم هر چه سریع‌تر مربی‌ای در این سطح برای تیم انتخاب کند.

حضور مربیان درجه اول و سازنده مانند ماتزاری به آینده‌ی فوتبال کشورمان کمک خواهد کرد.

پست داریوش یزدانی

باشگاه خبرنگاران

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.