به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،دختر این هنرمند در گفت و گویی با ایسنا درباره آخرین وضعیت سلامتی پدرش اعلام کرد: خدا را شکر حال پدر بهتر است ولی همچنان در حال استراحت هستند تا مراحل درمانشان کامل شود. ایشان مدتی است که به منزل منتقل شده‌اند خدا را شکر مشکل سر ایشان تا حدودی […]

- آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،دختر این هنرمند در گفت و گویی با ایسنا درباره آخرین وضعیت سلامتی پدرش اعلام کرد: خدا را شکر حال پدر بهتر است ولی همچنان در حال استراحت هستند تا مراحل درمانشان کامل شود. ایشان مدتی است که به منزل منتقل شده‌اند خدا را شکر مشکل سر ایشان تا حدودی رفع شده و خیلی بهتر هستند اما هر هفته باید چکاپ شوند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اکنون پدر به آرامی می‌تواند صحبت کند و راه برود ولی به گفته پزشک ایشان همه حرکات و کارهایشان باید به آرامی انجام شود تا انشالله روند درمان کامل شده و بهبودی و سلامتی کامل را به دست بیاورند. هفته آینده هم قرار است یک چکاپ کلی داشته باشند که در آن چکاپ وضعیت کلی پدر مشخص می‌شود.

۲۲۰۵۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.