به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از فینال جام حذفی، اظهار داشت: در بازی آخر امسال هستیم و امیدوارم از تمام دیدارهای لیگ و سپاهان لذت برده باشید زیرا همه تیم‌ها کیفیت خوبی از خود نشان دادند. امیدوارم فردا سازماندهی خوبی انجام شود تا مردم راحت به […]

- ماندنم ارتباطی به قهرمان شدن یا نشدن سپاهان ندارد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از فینال جام حذفی، اظهار داشت: در بازی آخر امسال هستیم و امیدوارم از تمام دیدارهای لیگ و سپاهان لذت برده باشید زیرا همه تیم‌ها کیفیت خوبی از خود نشان دادند. امیدوارم فردا سازماندهی خوبی انجام شود تا مردم راحت به استادیوم بیایند و جوی که در ورزشگاه شاهد هستیم، فرهنگ ایران را نشان بدهد.

وی افزود: در فینال جام حذفی ۲ تیم خیلی خوب و باکیفیت مقابل هم قرار می‌‎گیرند. امیدوارم بتوانیم از لحاظ کیفی نمایندگان خوبی برای فوتبال ایران باشیم و فردا سپاهان و مس رفسنجان بازی خوبی را انجام بدهند.

سرمربی سپاهان درخصوص اینکه شاید عملکرد او را در طول ۲ فصل با قهرمانی یا ناکامی در بازی فردا بسنجند، گفت: راه‌های متفاوتی برای نگاه کردن به زندگی وجود دارد و این هم یک راه است.

مورایس درمورد آینده کاری‌اش با توجه به مطرح شدن نام خود به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی کره جنوبی، توضیح داد: قبل و پس از هر بازی مسائل زیادی مطرح می‌شود و مردم می‌توانند درخصوص هر چیزی صحبت کنند. البته حتی به شایعات احترام می‌گذارم. فعلا اطلاعی ندارم اما در فوتبال ممکن است هر اتفاقی بیفتد. فقط می‌توانیم مطمئن باشیم که آن اتفاق رخ بدهد.

وی درپاسخ به این سوال که آیا ادامه همکاری‌اش با سپاهان به قهرمانی در بازی فردا بستگی دارد، تاکید کرد: هیچ بستگی‌ای ندارد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.