به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌ملی والیبال ایران در اولین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، به مصاف آمریکا می‌رود. تیم‌ملی والیبال ایران طی تمام بازی‌های قبلی خود در لیگ ملت‌های والیبال شکست خورده و قعرنشین جدول مسابقات به حساب می‌آید. اطلاعات بازی والیبال ایران مقابل آمریکالیگ ملت‌های والیبال […]

- پوشش زنده والیبال ایران و آمریکا

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌ملی والیبال ایران در اولین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، به مصاف آمریکا می‌رود.

تیم‌ملی والیبال ایران طی تمام بازی‌های قبلی خود در لیگ ملت‌های والیبال شکست خورده و قعرنشین جدول مسابقات به حساب می‌آید.

اطلاعات بازی والیبال ایران مقابل آمریکا
لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
بازی: ایران – آمریکا
تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۴:۳۰
ترکیب تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا:
محمدطاهر وادی، محمد، ولی زاده، علیرضا فراهانی، امین اسماعیل‌نژاد، پوریا خانزاده، میلاد عبادی‌پور، آرمان صالحی

گزارش زنده والیبال ایران و آمریکا
ست اول: ایران ۲۶ – آمریکا ۲۸

در اوایل ست اول، آمریکا فاصله خوبی با ایران از نظر امتیازگیری ایجاد کرد، اما در ادامه، روند دو تیم پایاپای شد. در حالی که تیم ملی والیبال ایران در تک‌امتیاز‌های پایانی همواره از حریف خود پیش می‌افتاد، نهایتا این آمریکا بود که توانست ست اول را با نتیجه ۲۸-۲۶ به سود خود پایان دهد.

ست دوم: ایران ۲۵ – آمریکا ۲۳

تیم ملی والیبال ایران ست دوم بازی مقابل آمریکا را بسیار خوب آغاز و فاصله مناسبی با حریف خود ایجاد کرد. هرچند که آمریکایی‌ها توانستند این اختلاف را در ادامه به یک امتیاز کاهش دهند، اما در نهایت، شاگردان پیمان اکبری ست دوم بازی ایران مقابل آمریکا را با پیروزی ۲۵-۲۳ پشت سر گذاشتند.

ست سوم: ایران ۲ – آمریکا ۱

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.