به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز دولت در جمع خبرنگاران درباره مناظره های انتخاباتی تلویزیون گفت: برخی از دیدگاه‌ها، نظرات نخبگانی و تخصصی است که چه بین اصحاب رسانه و چه نخبگان سیاسی در جریان است و البته بخش عمده نظرات عامه مردم است. به گزارش ایسنا،وی‌افزود: بعد از مناظره […]

- جبلی: بالای ۹۲ درصد مردم از مناظره رضایت داشتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز دولت در جمع خبرنگاران درباره مناظره های انتخاباتی تلویزیون گفت: برخی از دیدگاه‌ها، نظرات نخبگانی و تخصصی است که چه بین اصحاب رسانه و چه نخبگان سیاسی در جریان است و البته بخش عمده نظرات عامه مردم است.

به گزارش ایسنا،وی‌افزود: بعد از مناظره اول طبق برآوردهای اولیه ما، بالای ۹۲ درصد مردم از مناظره رضایت داشتند.

جبلی تاکید کرد: اولین مناظره به دلیل ادای احترام ما نسبت به شهدا و به دلیل ورود این عزیزان به سالن قرعه کشی و انجام مراسم قرعه کشی و برنامه ریزی برای عدم ورود هم زمان نامزدها و نیز انجام مراسم استقبال تا حدود نیم ساعت از ۶ تا ۶.۳۰ زمان برد.

وی بیان کرد: امروز جلسه‌ای را با نمایندگان نامزد ها خواهیم داشت و قرعه کشی هر چهار مناظره را امروز انجام خواهیم داد.

۲۲۰۵۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.