حسین خبیری مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد با حضور  در مورد صعود این تیم به لیگ برتر، برنامه‌های این باشگاه در نقل‌وانتقالات، حواشی حضورش در باشگاه پرسپولیس و … صحبت‌هایی را انجام داد. عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خبرساز ترین بخش گفتگوی خود در خصوص انتخاب برانکو برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان گفت: در […]

- ردپای عابدزاده و یک متهم بانکی مشهور در آمدن برانکو به پرسپولیس

حسین خبیری مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد با حضور  در مورد صعود این تیم به لیگ برتر، برنامه‌های این باشگاه در نقل‌وانتقالات، حواشی حضورش در باشگاه پرسپولیس و … صحبت‌هایی را انجام داد.

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خبرساز ترین بخش گفتگوی خود در خصوص انتخاب برانکو برای نشستن روی نیمکت سرخپوشان گفت: در آن زمان با مشورت نژادفلاح برانکو را انتخاب کردیم. آمدن برانکو فوری و سکرت بود. آقای عابدزاده از اداره مالیات برای مالیات برانکو تخفیف گرفت و حسین هدایتی نیز ۴۰، ۵۰ میلیون پول مالیات برانکو را پرداخت کرد.

خبیری در ادامه افزود: ما حتی پول بلیت هواپیمای برانکو را نداشتیم بدهیم. ابر و باد و مه و خورشید و فلک کمک کردند برانکو به پرسپولیس بیاید و او ۴۸ ساعته به ایران آمد.

بیشتر بخوانید: سکوت ستاره نوظهور لیگ شکست/ اولین واکنش به پیشنهاد پرسپولیس و استقلال

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.