وزارت میراث‌فرهنگی پیشران فرهنگ، اقتصاد، سیاست، امنیت و حتی دیانت است
وزارت میراث‌فرهنگی پیشران فرهنگ، اقتصاد، سیاست، امنیت و حتی دیانت است

سید عزت‌الله ضرغامی گفت: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیشران فرهنگ، اقتصاد، سیاست، امنیت و حتی دیانت است و در این باره پرچم‌دار است. پیشتر به این سه حوزه کمتر توجه می‌شد، اما خوشبختانه با تلاش‌هایی که انجام شده شاهد هستیم که این وزارتخانه شناخته شده است. وی افزود: خوشبختانه در حوزه ماموریت‌های وزارت میراث‌فرهنگی، […]

سید عزت‌الله ضرغامی گفت: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیشران فرهنگ، اقتصاد، سیاست، امنیت و حتی دیانت است و در این باره پرچم‌دار است. پیشتر به این سه حوزه کمتر توجه می‌شد، اما خوشبختانه با تلاش‌هایی که انجام شده شاهد هستیم که این وزارتخانه شناخته شده است.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه ماموریت‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مقام معظم رهبری نیز تأکید و در این باره فرمایشات بسیار خوبی دارند. این در حالی است که عنوان توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع‌دستی در فصل ۱۷ قانون برنامه هفتم توسعه به‌عنوان فصلی جدید گنجانده شد که سیاست‌های کلی این برنامه از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده از سوی معاون میراث‌فرهنگی، خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه ثبت جهانی آثار انجام شده و رتبه ما از جایگاه هفتم به جایگاه پنجم رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: گسترده‌ترین جامعه تولیدی در کشور حوزه صنایع‌دستی است. حدود ۳۰۰ رشته صنایع‌دستی در ایران فعال است که خانواده‌محور هستند. در حقیقت صنایع‌دستی مزیت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی است.

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.