در هفته‌های اخیر گزارش شده بود که مانوئل نویر ممکن است پس از مسابقات جام ملت‌های اروپا در تابستان امسال بازنشسته شود. اما این دروازه‌بان ۳۸ ساله در حال حاضر به آینده خود در تیم ملی فکر نمی‌کند و پس از پایان مسابقات در این مورد تصمیم خواهد گرفت. نویر در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه […]

- بعد از یورو به بازنشستگی فکر می‌کنم/ انتقادی نخوانده‌ام؛ به حواشی فکر نمی‌کنم

در هفته‌های اخیر گزارش شده بود که مانوئل نویر ممکن است پس از مسابقات جام ملت‌های اروپا در تابستان امسال بازنشسته شود. اما این دروازه‌بان ۳۸ ساله در حال حاضر به آینده خود در تیم ملی فکر نمی‌کند و پس از پایان مسابقات در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

نویر در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه گفت: «هنوز نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم. بعد از مسابقات به آن فکر خواهم کرد.»

نویر از جام جهانی ۲۰۱۰، شماره ۱ بی چون و چرای آلمان بوده است، اما در بازی‌های اخیر، از جمله حذف بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید، به نظر رسید که از کلاس جهانی دور شده. او در دسامبر ۲۰۲۲ پس از خروج ناامیدکننده از دور گروهی جام جهانی قطر در حین اسکی پایش شکست و تا نوامبر به میادین بازنگشت. اما یولیان ناگلزمن، سرمربی آلمان، نویر را به عنوان شماره ۱ انتخاب کرد و مارک آندره تراشتگن ۳۲ ساله را دوباره روی نیمکت نشاند.

نویر در مورد انتقاداتی که به او وارد است اذعان داشت: «من چیزی نخواندم! من همیشه با مربی شرایط را تحلیل می‌کنم، همه‌چیز را ارزیابی می‌کنیم‌. بنابراین به حواشی فکر نمی‌کنم. اعتماد مهم است و اعتماد بین هم‌تیمی‌ها و کادر مربیگری بسیار بالاست.»

آلمان در دومین بازی مرحله گروهی در روز چهارشنبه برابر مجارستان قرار خواهد گرفت که در اولین بازی خود با نتیجه ۳-۱ مغلوب سوئیس شد. نویر گفت: «ما آماده‌سازی برای بازی با مجارستان را آغاز کرده‌ایم و تمرکزمان بالاست. در مقابل اسکاتلند از همان ابتدا برتری داشتیم اما همچنان متواضع هستیم. کمی اعتماد به نفس‌مان افزایش پیدا کرده، اما مجارستان سطح متفاوتی خواهد داشت.»

بیشتر بخوانید: در ستایش دو جوان که جای مسی و رونالدو را خواهند گرفت/ از برادری و رفاقت تا شماره ۱۰ شدن با پیراهن دشمن‌های دیرینه!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.