تاریخ اکران «فرمول یک» با بازی «برد پیت» مشخص شد
تاریخ اکران «فرمول یک» با بازی «برد پیت» مشخص شد

فیلم «فرمول یک» با بازی «برد پیت» و تهیه‌کنندگی «لوئیس همیلتون» قرار است تابستان سال آینده به صورت گسترده اکران عمومی شود.  این فیلم در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ در سینما‌های آمریکای شمالی اکران خواهد شد و «جوزف کوشینسکی» و «جری بروکهایمر» که پیش‌تر در فیلم «تاپ گان: ماوریک» حضور داشتند، در این پروژه سینمایی […]

فیلم «فرمول یک» با بازی «برد پیت» و تهیه‌کنندگی «لوئیس همیلتون» قرار است تابستان سال آینده به صورت گسترده اکران عمومی شود.

 این فیلم در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۵ در سینما‌های آمریکای شمالی اکران خواهد شد و «جوزف کوشینسکی» و «جری بروکهایمر» که پیش‌تر در فیلم «تاپ گان: ماوریک» حضور داشتند، در این پروژه سینمایی نیز به ترتیب در مقام کارگردان و تهیه‌کننده حضور یافته‌اند.

«دامسون ادریس»، «کری کاندون»، «خاویر باردم»، «توبیاس منزیس»، «سارا نایلز»، «کیم بودنیا» و «سامسون کایو» در کنار «برد پیت» بازیگران فیلم سینمایی «فرمول یک» هستند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، در این فیلم «برد پیت» در نقش یک راننده سابق بازی می‌کند که در کنار راننده هم تیمی‌اش با بازی «دامسون ادریس» به مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک بازمی گردد. این فیلم با همکاری ۱۰ تیم فرمول یک ساخته شده است و صحنه‌هایی از آن در مسابقات واقعی گرفته شده است.

«لوئیس همیلتون» راننده بریتانیایی سرشناس مسابقات فرمول یک نیز یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی خواهد بود.

منبع: ایسنا

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.