رکورد سریع‌ترین گل تاریخ یورو شکسته شد
رکورد سریع‌ترین گل تاریخ یورو شکسته شد

یدار دو تیم ایتالیا و آلبانی در حال برگزاری است و با یک اشتباه بزرگ از سوی دیمارکو، مدافع آتزوری، ندیم بایرامی در ثانیه ۲۲ دروازه ایتالیا را باز کرد. در یک پرتاب اوت اشتباه از سوی دیمارکو، ندیم بایرامی فرصت‌طلب موفق به ثبت سریع‌ترین گل تاریخ جام ملت‌های اروپا شد. پیش از این رکورد […]

یدار دو تیم ایتالیا و آلبانی در حال برگزاری است و با یک اشتباه بزرگ از سوی دیمارکو، مدافع آتزوری، ندیم بایرامی در ثانیه ۲۲ دروازه ایتالیا را باز کرد. در یک پرتاب اوت اشتباه از سوی دیمارکو، ندیم بایرامی فرصت‌طلب موفق به ثبت سریع‌ترین گل تاریخ جام ملت‌های اروپا شد. پیش از این رکورد سریع‌ترین گل تاریخ مسابقا یورو در سال ۲۰۰۴ و در بازی روسیه و یونان به ثبت رسیده بود.

 

در دیدار یونان و روسیه، دیمیتری کریچنکو در ثانیه ۶۵ موفق به زدن سریع‌ترین گل تاریخ مسابقات یورو شده بود که حال ندیم بایرامی در ثانیه ۲۲ موفق به شکستن این رکورد خاص در تورنمنت جام ملت‌های اروپا شده است.

 

رکورد سریع‌ترین گل تاریخ یورو شکسته شد

خبرآنلاین

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.