گفتگوی تلفنی سرپرست وزارت امور خارجه ایران با وزیر خارجه طالبان
گفتگوی تلفنی سرپرست وزارت امور خارجه ایران با وزیر خارجه طالبان

باقری یکشنبه شب در حساب ایکس خود از گفتگوی تلفنی خود با امیر خان متقی خبر داد. وی در این پیام نوشت: در گفتگوی تلفنی با مولوی امیرخان متقی، تاکید کردم که کشورهای اسلامی باید در حمایت از مردم فلسطین و مقابله با جنایات رژیم اشغالگر پیشتاز باشند. سرپرست وزارت خارجه ادامه داد: مردم افغانستان تصمیم‌گیران […]

باقری یکشنبه شب در حساب ایکس خود از گفتگوی تلفنی خود با امیر خان متقی خبر داد.

وی در این پیام نوشت: در گفتگوی تلفنی با مولوی امیرخان متقی، تاکید کردم که کشورهای اسلامی باید در حمایت از مردم فلسطین و مقابله با جنایات رژیم اشغالگر پیشتاز باشند.

سرپرست وزارت خارجه ادامه داد: مردم افغانستان تصمیم‌گیران اصلی کشور خود در همکاری با کشورهای همسایه و منطقه هستند  و اجازه دخالت به بازیگران خارج از منطقه را که سابقه مداخلات مخرب داشته و مسئول معضلات فعلی هستند نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: ایران و افغانستان به عنوان دو همسایه و با توجه به اشتراکات مختلف دینی، زبانی، تمدنی و فرهنگی در همکاری و هماهنگی با هم برای حفظ ثبات و امنیت منطقه می‌کوشند.

منبع :تسنیم

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.