کسی که پا به عرصه ریاست جمهوری می‌گذارد باید جامعیت داشته باشد
کسی که پا به عرصه ریاست جمهوری می‌گذارد باید جامعیت داشته باشد

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری اظهار کرد: نام و یاد رییس جمهور شهید را گرامی می‌دانم این انتخابات ناگهانی به دلیل شهادت ایشان برگزار میشود. فضای انتخابات محدود است و فرصت پاسخگوئی به شبهات نیز کمتر شده است. قاضی‌زاده هاشمی گفت: شهید رییسی یک نماد به عنوان یک رییس […]

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری اظهار کرد: نام و یاد رییس جمهور شهید را گرامی می‌دانم این انتخابات ناگهانی به دلیل شهادت ایشان برگزار میشود. فضای انتخابات محدود است و فرصت پاسخگوئی به شبهات نیز کمتر شده است.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: شهید رییسی یک نماد به عنوان یک رییس جمهور تراز است کسی که پا به عرصه ریاست جمهوری می‌گذارد باید جامعیت داشته باشد و ساختار نظام جمهوری اسلامی را درک کند و دولت باید مکتبی باشد افراد غیر مکتبی جمهوری اسلامی را قبول ندارتد که بخواهند رییس جمهور آن باشند. تیم کارشناسان قوی باید رییس جمهور را همراهی کند تا فهم کلان تبدیل به برنامه اجرایی شود.کسی که در عرصه ریاست جمهوری وارد شده فرد کم سابقه‌ای نیست و بنده بیست سال سابقه مدیریت طراز اول دارم.

وی افزود: باید دیده شود که فرد در سابقه خود چگونه عمل کرده و سلامت اجرایی و خانوادگی او چگونه است نباید مردم به این شبهه بیفتند که دست نظام از افراد پاک دست خالی استهمه کسانی که وارد انتخابات شدند بدون پیش فرض کوتاه مدت بودند، برخی شاید در اندیشه انتخابات بعدی بوده به همین دلیل فرصت گفتگو آشنایی و تبیین کمتر شده و ممکن است از همین منظر انتخابات رادچار آسیب کند. انتخابات نبود احزاب برای معرفی نیرو‌های تراز سبب شد دوقطبی سازی‌های سوری امواج انتخاباتی به وجود بیاید پس از انتخابات مشخص میشود بسیاری از قول‌ها قابل انجام نبوده است.

خبرنگار: فاطمه سیدی

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.