به گزارش زیرنویس، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت مرد ۷۰ ساله به علت سقوط در چاهی به عمق ۳۰ متر در شمال شرق پایتخت خبر داد. ایلنا در خبری نوشت: جلال ملکی گفت: ساعت ۱۹ و ۳۷ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه در میدان گردنه قوچک، انتهای خیابان استخر […]

- سقوط مرگبار مرد ۷۰ ساله در چاه

به گزارش زیرنویس، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت مرد ۷۰ ساله به علت سقوط در چاهی به عمق ۳۰ متر در شمال شرق پایتخت خبر داد.

ایلنا در خبری نوشت: جلال ملکی گفت: ساعت ۱۹ و ۳۷ دقیقه شب گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه در میدان گردنه قوچک، انتهای خیابان استخر به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاهبا امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، در یک باغ شخصی، یک مرد ۷۰ ساله در چاهی به عمق ۳۰ متر سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی پایتخت گفت: نجاتگران آتش نشانی بلافاصله عملیات خودشان را آغاز کردند و وارد چاه شدند که در انتهایش آب وجود داشت و فرد سقوط کرده را از چاه خارج کردند و به اورژانس تحویل دادند.

ملکی افزود: به تایید عوامل اورژانس مشخص شد فرد جان خود را از دست داده است.

این مقام مسئول گفت: محل پس از ایمن سازی به مالکان باغ و عوامل انتظامی تحویل داده شد و عملیات پس از ۳ ساعت تلاش آتش نشانان به پایان رسید.

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.