به گزارش زیرنویس،بابک محمودی افزود: ۱۳ تیم عملیاتی شامل ۵۵ نفر در جریان امدادرسانی حضور دارند و تا این لحظه ۱۶ نفر دچار مصدومیت شده بودند که امداد رسانی و چهار نفر آنها به مراکز درمانی منتقل شدند. وی با بیان اینکه عملیات یافتن سه مفقودی همچنان ادامه دارد، گفت: هفت خودرو بدون سرنشین نیز […]

به گزارش زیرنویس،بابک محمودی افزود: ۱۳ تیم عملیاتی شامل ۵۵ نفر در جریان امدادرسانی حضور دارند و تا این لحظه ۱۶ نفر دچار مصدومیت شده بودند که امداد رسانی و چهار نفر آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه عملیات یافتن سه مفقودی همچنان ادامه دارد، گفت: هفت خودرو بدون سرنشین نیز در این سیلاب پیدا شده است.

محمودی افزود: با استفاده از ۱۳ تیم تخصصی، ۶ دستگاه آمبولانس و هشت خودروی امداد و نجات دیگر در حال عملیات در جاده چالوس هستیم. تاکنون هفت دستگاه خودروی بدون سرنشین کشف شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی از شهروندان تقاضا می‌شود از ترددهای غیرضروری پرهیز و به هیچ وجه در مسیل‌ها و حواشی رودخانه‌ها حضور پیدا نکنند.

به گزارش ایرنا، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه شب ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ بارش‌های رگباری در ارتفاعات چالوس منجر به طغیانی شدن رودخانه چالوس و وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد که این سیل خساراتی را نیز به دنبال داشت.

طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده پس از این سیل در منطقه دزدبن جاده چالوس و محدوده رستوران دربند چند خودرو گرفتار سیلاب شدند و جریان شدید آب دست‌کم هفت خودرو را طعمه خود کرد.

در این سیل علاوه بر خسارت به زیرساخت‌ها و برخی واحدهای تجاری حاشیه جاده، ۱۶ نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند. همزمان با تلاش تیم‌های امدادی برای پاکسازی جاده و بازگشایی مسیر رودخانه، جست‌وجو برای مفقودان حادثه نیز توسط نیروهای امدادی در حال انجام است.

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.