در حالی که گمانه‌زنی پیرامون سرمربی پرسپولیس بالا گرفته، حسین بادامکی اعلام کرد که سرمربی بعدی پرسپولیس خارجی خواهد بود. معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با تایید مذاکرات چند روز گذشته، از صحبت در مورد دراگان اسکوچیج اجتناب کرد با این حال گفت که سرخپوشان در حال مذاکره هستند. گزینه موردنظر پرسپولیس هنوز مشخص نشده اما […]

- معاون پرسپولیس مسیر سرخ‌ها برای انتخاب سرمربی را مشخص کرد

در حالی که گمانه‌زنی پیرامون سرمربی پرسپولیس بالا گرفته، حسین بادامکی اعلام کرد که سرمربی بعدی پرسپولیس خارجی خواهد بود.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با تایید مذاکرات چند روز گذشته، از صحبت در مورد دراگان اسکوچیج اجتناب کرد با این حال گفت که سرخپوشان در حال مذاکره هستند. گزینه موردنظر پرسپولیس هنوز مشخص نشده اما بادامکی می‌گوید در ۷۲ ساعت گذشته سرمربیان مختلفی به این تیم معرفی شده و آنها در حال صحبت و بررسی هستند. بر اساس شایعات سرمربیان ایتالیایی جزو نفراتی هستند که به این باشگاه معرفی شده‌اند.

باشگاه پرسپولیس آخرین پیشنهاد خود برای اوسمار را به ۵۰۰ هزار دلار افزایش داد و به نظر نهایت بودجه این باشگاه برای سرمربی بعدی در این حوالی خواهد بود.

بادامکی در مورد ملیت گزینه پرسپولیس گفت: با تمام احترامی که برای مربیان داخلی قائلیم، گزینه ما فقط خارجی است. باتوجه به اینکه بودجه محدودی داریم کارمان سخت است.

در سال‌های گذشته علاوه بر اوسمار ویرا، دو سرمربی باتجربه خارجی برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون هم در پرسپولیس حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: تیم احتمالی گل‌محمدی مشخص شد/ مقصد بعدی سرمربی سابق پرسپولیس تراکتور نیست!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.