کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به‌صورت رسمی اسامی باشگاه‌هایی را که مجوز حرفه‌ای‌شان برای حضور در رقابت‌های مختلف باشگاهی آسیا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ صادر شده است، منتشر کرد که بر این اساس نام دو باشگاه بزرگ ایران یعنی پرسپولیس و استقلال نیز در این بین دیده می‌شود و این دو باشگاه مانعی برای حضور در سطح […]

- خبر خوش آسیایی برای استقلال و پرسپولیس

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به‌صورت رسمی اسامی باشگاه‌هایی را که مجوز حرفه‌ای‌شان برای حضور در رقابت‌های مختلف باشگاهی آسیا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ صادر شده است، منتشر کرد که بر این اساس نام دو باشگاه بزرگ ایران یعنی پرسپولیس و استقلال نیز در این بین دیده می‌شود و این دو باشگاه مانعی برای حضور در سطح اول این رقابت‌ها یعنی لیگ نخبگان آسیا نخواهند داشت.

همچنین مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز صادر شده است و در صورت راهیابی به رقابت‌های آسیایی مشکلی برای حضور در این مسابقات ندارند.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.