به گزارش زیرنویس، غلامعلی فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: پس از وقوع سیلاب و رانش زمین و سیلابی شدن مسیر جاده چالوس و متعاقب آن مسدود شدن جاده چالوس بلافاصله تیم‌های عملیات نجات به منطقه اعزام شدند. وی افزود: ۱۲ تیم عملیاتی امدادی را به منطقه اعزام کردیم که جست‌وجو […]

- مفقود شدن ۳ نفر در جاده چالوس/ جزئیات

به گزارش زیرنویس، غلامعلی فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: پس از وقوع سیلاب و رانش زمین و سیلابی شدن مسیر جاده چالوس و متعاقب آن مسدود شدن جاده چالوس بلافاصله تیم‌های عملیات نجات به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: ۱۲ تیم عملیاتی امدادی را به منطقه اعزام کردیم که جست‌وجو برای یافتن خودروهای مفقودشده و سرنشینان را ادامه می‌دهند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران بیان کرد: در این جست‌وجوها ۴ خودروی آسیب‌دیده جست‌وجو شدند.

فخاری یادآور شد: خبری از کشته‌شدن افراد خوشبختانه نداشتیم، اما خبر مفقودی ۳ نفر وجود دارد و جست‌وجو برای امدادرسانی به ناپدیدشدگان احتمالی ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه استاندار مازندران بلافاصله در صحنه حاضر شدند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جاده بازگشایی شده است اما تردد بنا بر تصمیمات فعلاً انجام نمی‌شود و در حال جست‌وجو برای یافتن خودروها و یا سرنشینان مفقودی گرفتار در سیل هستیم.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.