لیونل مسی یکی از چهره‌های سرشناس تاریخ فوتبال جهان تلقی می‌شود و ناگفته پیداست که در هر تورنومتی که حضور پیدا کند به طور جدی مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد. فوق ستاره آرژانتینی طی مصاحبه‌ای با روزنامه استار که ترجمه آن به تیتر اول زیرنویس در ۲۴ خرداد سال ۹۳ تبدیل شد، با اشاره به […]

- ۱۰ سال گذشت| مسی: ایران می‌تواند شگفتی‌ساز شود

لیونل مسی یکی از چهره‌های سرشناس تاریخ فوتبال جهان تلقی می‌شود و ناگفته پیداست که در هر تورنومتی که حضور پیدا کند به طور جدی مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

فوق ستاره آرژانتینی طی مصاحبه‌ای با روزنامه استار که ترجمه آن به تیتر اول زیرنویس در ۲۴ خرداد سال ۹۳ تبدیل شد، با اشاره به تقابل ایران و آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ مدعی شد ایران می‌تواند شگفتی‌ساز این مسابقات شده و نتایجی به مراتب بهتر از حد تصور اولیه کسب کند. انصافا ما مقابل آرژانتین بسیار خوب بازی کردیم ولی در آخرین لحظات مغلوب غفلت خودمان و البته نبوغ ذاتی مسی شدیم.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.