تینا مزدکی: دو قابلیتی که در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم، قفل تشخیص سرقت و قفل دستگاه آفلاین نام دارند. قفل تشخیص سرقت از هوش مصنوعی (AI) استفاده می‌کند و هنگامی‌که حرکتی مرتبط با سرقت را تشخیص می‌دهد، به‌طور خودکار دستگاه را قفل می‌کند. درصورتی‌که ویژگی قفل تشخیص سرقت از کار بیفتد، ویژگی قفل دستگاه آفلاین […]

تینا مزدکی: دو قابلیتی که در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم، قفل تشخیص سرقت و قفل دستگاه آفلاین نام دارند. قفل تشخیص سرقت از هوش مصنوعی (AI) استفاده می‌کند و هنگامی‌که حرکتی مرتبط با سرقت را تشخیص می‌دهد، به‌طور خودکار دستگاه را قفل می‌کند. درصورتی‌که ویژگی قفل تشخیص سرقت از کار بیفتد، ویژگی قفل دستگاه آفلاین وارد عمل می‌شود. اگر دزدی سعی کند تلفن شمارا برای مدت طولانی قطع کند، این ویژگی دستگاه شمارا قفل می‌کند.

در رویداد Google for Brazil ۲۰۲۴، گوگل اعلام کرد که مردم برزیل اولین کسانی هستند که این دو ویژگی را آزمایش خواهند کرد. به گفته این شرکت، این دو ویژگی ماه آینده به‌صورت بتا برای همه در برزیل در دسترس خواهند بود. برزیلی‌ها برای اطلاع از در دسترس قرار گرفتن این ویژگی‌ها، باید فرمی را در وب‌سایت پر کنند.

دست سارقان به موبایلتان بخورد قفل می‌شود!/ بروزرسانی امنیتی اندروید

هنگامی‌که این ویژگی‌ها در تلفن شما در دسترس قرار می‌گیرند، هنگامی‌که شخصی آن را بدزدد یا با خاموش کردن شبکه تلفن همراه، اینترنت، Wi-Fi یا بلوتوث، آن را از شبکه خارج کند، به‌طور خودکار قفل می‌شوند. این ویژگی در برزیل که هر دقیقه ۲ تلفن همراه دزدیده می‌شود بسیار کارآمد خواهد بود.

منبع: sammobile

۳۲۳

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.