به گزارش زیرنویس ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم با مسعود پزشکیان کاندیدای دوره چهاردهم ریاست جمهوری دیدار و گفت‌ وگو کرد. در این دیدار، ظریف تحلیلی از وضعیت سیاست خارجی کشور و فراز و فرودهای اخیر ارائه داد و دیدگاه‌های خود را در زمینه روابط خارجی مطرح کرد. پزشکیان نیز […]

به گزارش زیرنویس ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم با مسعود پزشکیان کاندیدای دوره چهاردهم ریاست جمهوری دیدار و گفت‌ وگو کرد.

در این دیدار، ظریف تحلیلی از وضعیت سیاست خارجی کشور و فراز و فرودهای اخیر ارائه داد و دیدگاه‌های خود را در زمینه روابط خارجی مطرح کرد.

پزشکیان نیز دیدگاه‌های خود در رابطه با دیپلماسی را بیان و تاکید کرد باید به سمت افق‌گشایی در سیاست خارجی حرکت کنیم.

 «مسعود پزشکیان» در کنار «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی» و «مصطفی پورمحمدی» از داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

منبع : ایرنا

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.