بر اساس قوانین، هر باشگاهی که می‌خواهد در پیکارهای لیگ نخبگان آسیا شرکت کند باید حدوداً سه ماه پیش از آغاز این مسابقات اطلاعات کاملی پیرامون حامیان مالی خود در اختیار دبیرخانه مسابقات بگذارد و البته امکان تصحیح این اطلاعات را تا یک هفته قبل از شروع بازی‌ها دارد چون تغییر اسپانسرها در فصل تابستان […]

- پیغام شبانه و مهم به باشگاه استقلال

بر اساس قوانین، هر باشگاهی که می‌خواهد در پیکارهای لیگ نخبگان آسیا شرکت کند باید حدوداً سه ماه پیش از آغاز این مسابقات اطلاعات کاملی پیرامون حامیان مالی خود در اختیار دبیرخانه مسابقات بگذارد و البته امکان تصحیح این اطلاعات را تا یک هفته قبل از شروع بازی‌ها دارد چون تغییر اسپانسرها در فصل تابستان و پیش از آغاز دیدارها اتفاقی کاملاً بدیهی به نظر می‌رسد.

باشگاه استقلال پس از دریافت پیغام شبانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، صبح امروز اطلاعات اولیه مورد نیاز آنها پیرامون وضعیت اسپانسرهای خود را ارسال کرد. در واقع مقامات برگزاری لیگ نخبگان چنین خواسته‌ای را از استقلالی‌ها داشتند و آنها نیز کار را انجام دادند.

همین مسئله نشان می‌دهد که آبی پوشان تهرانی به مسابقات آسیایی نزدیک‌تر شده‌اند چون اگر قرار بر حذف آنها باشد، کنفدراسیون چنین مدارکی را درخواست نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: امیر قلعه نویی در فرودگاه به بازیکن جدایی طلب استقلال چه گفت؟

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.