نتایج ناامید کننده تیم ملی عربستان با روبرو مانچینی ادامه دارد. عربستان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از اردن پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. شکست عربستان در این بازی انتقادهای را از روبرتو مانچینی به دنبال داشته است به طوری که حتی بحث اخراج او بار دیگر به شدت در صفحات […]

- مانچینی دوباره عربستانی‌ها را شاکی کرد

نتایج ناامید کننده تیم ملی عربستان با روبرو مانچینی ادامه دارد. عربستان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از اردن پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

شکست عربستان در این بازی انتقادهای را از روبرتو مانچینی به دنبال داشته است به طوری که حتی بحث اخراج او بار دیگر به شدت در صفحات مجازی مطرح شده است.

به نوشته سعودی اسپورت، واکنش مانچینی به یک سوال باعث خشم از این سرمربی ایتالیایی شده است. مانچینی درباره ضعف خط دفاعی و استفاده از تاکتیک سه مدافع گفت: من تاکتیک خودم را تغییر نمی‌دهم.

سعودی اسپورت نوشت که این پاسخ مانچینی باعث خشم عربستانی‌ها شده است چرا که این سرمربی ایتالیایی اصرار به تاکتیکی دارد که اصلا در تیم جواب نداده است.

این روزنامه عربستانی در ادامه از احتمال بالای اخراج مانچینی سخن به میان آورد و به نظر می‌رسد که مدیران فوتبال عربستان باوجود قرارداد سه ساله با این مربی باتجربه به او اولتیماتوم داده‌اند.

بیشتر بخوانید: برانکو دوباره به پرسپولیس نزدیک شد

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.