به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در آخرین دیدار مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در گروه A امروز سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دو دیدار برگزار شد و تیم های ملی فوتبال قطر و کویت راهی مرحله بعد شدند. در یکی از این دیدارها قطر میزبان هند بود و در حالی که […]

- صعود کویت و قطر به مرحله بعد / حذف هند و افغانستان

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در آخرین دیدار مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در گروه A امروز سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دو دیدار برگزار شد و تیم های ملی فوتبال قطر و کویت راهی مرحله بعد شدند.

در یکی از این دیدارها قطر میزبان هند بود و در حالی که تا اواخر بازی با نتیجه یک بر صفر عقب بود توانست در نهایت دو گل به ثمر برساند و با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد.

در دیگر دیدار هم تیم های ملی فوتبال افغانستان و کویت به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر کویت خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه A قطر با ۱۶ امتیاز صدرنشین شد و کویت با ۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله بعد شدند. هند و افغانستان هم با ۵ امتیاز سوم و چهارم شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.