درخشش دختر محجبه شطرنج ایران در قزاقستان
درخشش دختر محجبه شطرنج ایران در قزاقستان

 ملی پوشان شطرنج کشورمان برای حضور در رقابت‌های آسیایی راهی کشور قزاقستان شدند. این رقابت‌ها از ۲۱ خرداد آغاز و تا ۱ تیر در شهر آلماتی ادامه خواهد داشت.  تیم ملی کشورمان با حضور ۱۵ شطرنج باز دختر و پسر از رده‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال در این مسابقات حاضر شده که سرمربی تیم […]

- درخشش دختر محجبه شطرنج ایران در قزاقستان

 ملی پوشان شطرنج کشورمان برای حضور در رقابت‌های آسیایی راهی کشور قزاقستان شدند. این رقابت‌ها از ۲۱ خرداد آغاز و تا ۱ تیر در شهر آلماتی ادامه خواهد داشت. 

تیم ملی کشورمان با حضور ۱۵ شطرنج باز دختر و پسر از رده‌های سنی ۸ تا ۱۸ سال در این مسابقات حاضر شده که سرمربی تیم رده‌های سنی به عهده ارسلان زرین‌فام و مربی تیم ملی حامد موسویان است.

از نکات قابل توجه این مسابقات حضور اسماء حسن‌پور شطرنج باز تیم ملی بانوان رده‌های سنی با حجاب کامل اسلامی در مسابقات آسیایی آلماتی قزاقستان بود که تمامی نگاه‌ها و دوربین‌ها را به سمت خودش جلب کرد.

باشگاه خبرنگاران

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.