به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تنها یک هفته از لیگ آزادگان باقی مانده و اوج هیجان را هواداران تیم‌های صدر جدول برای صعود و تیم‌های قعر جدول برای بقا و ماندگاری در لیگ یک تجربه می‌کنند. پس از قطعی شدن قهرمانی و صعود تیم خیبر خرم آباد در هفته گذشته، رقابت دو […]

- قهرمانی خیبر، صعود چادرملو به لیگ برتر / سقوط خوشه طلایی، شاهین بندرعامری به لیگ ۲

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  تنها یک هفته از لیگ آزادگان باقی مانده و اوج هیجان را هواداران تیم‌های صدر جدول برای صعود و تیم‌های قعر جدول برای بقا و ماندگاری در لیگ یک تجربه می‌کنند.

پس از قطعی شدن قهرمانی و صعود تیم خیبر خرم آباد در هفته گذشته، رقابت دو تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و چادرملوی اردکان برای جایگاه دوم و صعود به عنوان تیم دوم به لیگ برتر فوتبال کشور به هفته نهایی کشیده شده است.

چادرملو اردکان در ۳۳ مسابقه این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران موفق به کسب ۷۰ امتیاز شده و با توجه به عملکرد بهتر در دو تقابل رودررو مقابل فجر شهید سپاسی شیراز، اکنون در رتبه دوم جدول قرار دارد و در صورتی که امشب برابر دریا بابل به برتری برسد، بدون توجه به نتایج سایر بازی‌ها قطعا به لیگ برتر صعود می‌کند.

در مسابقه همزمان و سرنوشت‌ساز در صعود نیز تیم رده سومی فجر شهید سپاسی شیراز که هم‌امتیاز با چادرملو اردکان است، در جم به مصاف پارس جنوبی رفته و برای کسب سه امتیاز و لغزش تیم دوم تلاش می‌کند.

ترکیب چادرملو اردکان
حجت صدقی، سیروس صادقیان، محمد بختیاری، سعید محمدفرد، اتابک زارعی، علی طاهران، هادی حبیبی‌نژاد، رضا محمودآبادی، محمد بلبلی (۹-محمد جاوید)، علی خدادادی و سید علی یحیی زاده
سرمربی: سعید اخباری

ترکیب دریا بابل
ابوالفضل هاشمی، جلال عبدی، رضا علیاری، امید منصوری، علی خانلرزاده، میلاد ابطحی، محمد قاسمی‌نژاد، میلاد جهانی، مهدی مومنی، ابراهیم حیاتی  و ابوالفضل آذرنوشان
سرمربی: داوود سیدعباسی

گل: دقیقه ۴۰ – سیدعلی یحیی‌زاده: محمودآبادی، وینگر چادرملو، در گوشه راست محوطه جریمه صاحب توپ شد و با پاس کات بک یحیی‌زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با ضربه بغل پا گل اول چادرملو را به ثمر رساند.

ادامه دارد…

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.