قتل داور در وسط زمین، همه را شوکه کرد
قتل داور در وسط زمین، همه را شوکه کرد

فوتبال کنگو روز عجیب و وحشتناکی را تجربه کرد. تصاویری از یکی از بازی‌های جام حذفی فوتبال این کشور منتشر شده که تاسف برانگیز هستند.     در ویدیوهای منتشر شده مشخص است که بعد از سوت پایان بازی، بازیکنان تیم شکست خورده به طرف داور می‌دوند تا او را بزنند. هواداران نیز به زمین […]

فوتبال کنگو روز عجیب و وحشتناکی را تجربه کرد. تصاویری از یکی از بازی‌های جام حذفی فوتبال این کشور منتشر شده که تاسف برانگیز هستند.

 

قتل داور در وسط زمین، همه را شوکه کرد

 

در ویدیوهای منتشر شده مشخص است که بعد از سوت پایان بازی، بازیکنان تیم شکست خورده به طرف داور می‌دوند تا او را بزنند. هواداران نیز به زمین وارد می‌شوند و هدفشان چیزی نبود جز کتک زدن داور.

 

در ویدیویی دیگر، تصویر بی‌جان داور در رختکن مشاهده می‌شود، در حالی که افرادی در تلاش برای به هوش آوردن او هستند. در ابتدا اعلام شد که داور بیهوش شده ولی ساعاتی بعد مشخص شد که او در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داده است.

ورزش سه

 

 

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.