به گزارش زیرنویس، آتشپاد دوم حسن نجمی افزود: ظهر شنبه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی انبار یک مدرسه، آتش نشانان ایستگاه‌های ۳۱، ۵ و ۵۵ به محل اعزام شدند. وی اضافه کرد: این آتش سوزی منجر به آسیب به سیمکشی ها، عایق سقف و دیواره ها و لوازم اسقاطی […]

به گزارش زیرنویس، آتشپاد دوم حسن نجمی افزود: ظهر شنبه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی انبار یک مدرسه، آتش نشانان ایستگاه‌های ۳۱، ۵ و ۵۵ به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این آتش سوزی منجر به آسیب به سیمکشی ها، عایق سقف و دیواره ها و لوازم اسقاطی داخل انباری از جمله مانیتور، میز و صندلی های فلزی و چوبی و سایر لوازم موجود شده بود.

نجمی گفت: آتش نشانان با سرعت عمل آتش را مهار و از سرایت آتش به دیگر بخش‌های مدرسه جلوگیری کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: با توجه به دود گرفتگی کامل نمازخانه، سالن مطالعه و راهروها با متراژی حدود ۱۵۰ متر مربع، آتش نشانان نسبت به تهویه دود اقدام کردند و پس از ایمن سازی محل را تحویل عوامل مدرسه دادند.

به گفته وی، این آتش سوزی خسارت جانی نداشت و علت وقوع آن در دست بررسی است.

هزار و ۶٠٠ آتش‌نشان در کلانشهر مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.