جمیله علم‌الهدی به شورای نگهبان نامه نوشت؟
جمیله علم‌الهدی به شورای نگهبان نامه نوشت؟

ایرنا نوشت: در همین راستا یک منبع آگاه در شورای نگهبان نیز ضمن تکذیب این خبر گفت: چنین نامه‌ای به دست ما نرسیده است و این خبر خلاف واقع است. دادستان کل کشور در اولین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور نیز تاکید کرد: دادستان‌ها موظف […]

- جمیله علم‌الهدی به شورای نگهبان نامه نوشت؟

ایرنا نوشت: در همین راستا یک منبع آگاه در شورای نگهبان نیز ضمن تکذیب این خبر گفت: چنین نامه‌ای به دست ما نرسیده است و این خبر خلاف واقع است.

دادستان کل کشور در اولین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور نیز تاکید کرد: دادستان‌ها موظف شده‌اند که با استفاده از امکانات امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شایعات درباره انتخابات در فضای حقیقی و مجازی را رصد کنند و برابر موازین قانونی وظیفه برخورد با عامل یا عاملین را در دستورکار قرار دهند تا فضای پاکی برای رقابتی توأم با اخلاق برای تمام نامزدها فراهم شود و مردم در فضای کاملاً امن و با سلامت کامل به وظیفه خود عمل کنند.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.