امیر قلعه‌نویی در حال حاضر سرمربی تیم ملی است ولی دوران حضورش در استقلال همواره بسیار خبرساز بود. امیر ۲۰ خرداد سال ۹۲ در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس به فاصله یک ماه پس از این‌که استقلال را قهرمان لیگ دوازدهم حرفه‌ای کرد، گفت: هر وقت من از وجود پژمان منتظری در دفاع راست استفاده می‌کردم […]

امیر قلعه‌نویی در حال حاضر سرمربی تیم ملی است ولی دوران حضورش در استقلال همواره بسیار خبرساز بود. امیر ۲۰ خرداد سال ۹۲ در گفت‌وگوی اختصاصی با زیرنویس به فاصله یک ماه پس از این‌که استقلال را قهرمان لیگ دوازدهم حرفه‌ای کرد، گفت: هر وقت من از وجود پژمان منتظری در دفاع راست استفاده می‌کردم مورد انتقاد قرار می‌گرفتم ولی کارلوس کیروش همین کار را کرد و هیچ انتقادی هم در کار نبود چون من چشم‌آبی نیستم!

قلعه‌نویی در ادامه این مصاحبه با اشاره به این‌که در آن مقطع با استقلال قرارداد ۲ ساله داشت، ادامه داد: وقتی دیدم استقلال پول ندارد، احساس تکلیف کردم که بمانم تا بعدا نگویند قلعه‌نویی پولکی است اما واقعا اگر احساس کنم داستان مار و پله شروع شده، ممکن است تصمیم عوض شود چون دوست ندارم به خاطر من استقلال و طرفدارانش لطمه بخورند. الان هم اعتراف می‌کنم اگر من بگویند تو برو تا استقلال و طرفدارانش لطمه نخورند، مثل بچه خوب چمدان‌هایم را جمع می‌کنم و می‌روم.

زیرنویس‌گردی| قلعه‌نویی: ماندم تا نگویند پولکی است/ از کیروش انتقاد نمی‌کردند چون چشم‌آبی بود/ بچه خوبی هستم، بگویند برو می‌روم!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.