۵ مناظره انتخاباتی ۴ ساعته از شبکه یک پخش می‌شود/ مجری مناظرات ریاست جمهوری فعلا مشخص نیست
۵ مناظره انتخاباتی ۴ ساعته از شبکه یک پخش می‌شود/ مجری مناظرات ریاست جمهوری فعلا مشخص نیست

هرچند با نزدیک شدن به انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، رسانه‌ها به نقل از منبع آگاه از مشخص شدن مجری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری سخن می‌گفتند، اما پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در نشست خبری تبیین نقش و کارکرد رسانه ملی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت که مجری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری در […]

هرچند با نزدیک شدن به انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری، رسانه‌ها به نقل از منبع آگاه از مشخص شدن مجری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری سخن می‌گفتند، اما پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در نشست خبری تبیین نقش و کارکرد رسانه ملی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت که مجری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری در حال بررسی است. 

این نشست خبری با حضور محسن برمهانی معاون سیما، علی بخشی‌زاده معاون صدا، اعضای ستاد انتخابات و اصحاب رسانه در سالن کوثر سازمان صداوسیما برگزار شد.

رئیس رسانه ملی به تشریح برنامه‌های رسانه ملی پرداخت و گفت: مناظرات انتخابات ریاست جمهور در پنج بخش خواهد بود، که پیش بینی می‌شود این مناظرات از سه ساعت و نیم تا چهار ساعت برای برگزاری هر مناظره به طول انجامد و سوالات مناظرات معطوف به مسائل اساسی کشور بخصوص برنامه هفتم کشور خواهد بود، که جزو محور سوالات مناظرات خواهد بود.

جبلی ادامه داد: از ظرفیت کارشناسان و مدیران ارشد اجرایی در طراحی سوالات استفاده کردیم و نامزد‌ها در مدت زمان معین پاسخ خود را به سوالات خواهند داد و فرصتی برای جمع‌بندی و اظهارنظر به سایر نامزد‌ها خواهند داشت. 

در حال تکمیل …

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.