حمله تند به مجری جوان تلویزیون: با فردوسی‌پور سازش کردی!
حمله تند به مجری جوان تلویزیون: با فردوسی‌پور سازش کردی!

داریوش مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار «اطلاعات آنلاین»، درباره مجادله اخیر سمیعی و درویش مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: سمیعی یک آدم تحصیلکرده و متین است. حالا می‌گویند با همه ساخته است. یکی از هنر‌های یک مدیر سازش است؛ سازش برای خدمت و نه خیانت. خود آقای مجری فوتبال برتر چند سال در […]

- حمله تند به مجری جوان تلویزیون: با فردوسی‌پور سازش کردی!

داریوش مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار «اطلاعات آنلاین»، درباره مجادله اخیر سمیعی و درویش مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: سمیعی یک آدم تحصیلکرده و متین است. حالا می‌گویند با همه ساخته است. یکی از هنر‌های یک مدیر سازش است؛ سازش برای خدمت و نه خیانت. خود آقای مجری فوتبال برتر چند سال در این پست قرار دارد و قبل از آن چند سال کنار آقای فردوسی پور بود؟ پس سازش کرده است. آقای درویش هم سیستمش همان است. با یک جای بحث درویش مخالفم؛ آنجایی که به مردم گیلان توهین شد. البته من می‌دانم آقای درویش خیلی پشیمان است.

متن کامل گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.