به گزارش زیرنویس،محمداسماعیل توکلی روز شنبه در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۱۲ خرداد الی ۱۸ خرداد ماه) پایتخت گفت: طی این مدت در مجموع ۲۵ هزار و ۵۸۳ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس ثبت شد. وی ادامه داد: در پی این ماموریت‌ها ۶ هزار و ۳۵۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و […]

به گزارش زیرنویس،محمداسماعیل توکلی روز شنبه در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۱۲ خرداد الی ۱۸ خرداد ماه) پایتخت گفت: طی این مدت در مجموع ۲۵ هزار و ۵۸۳ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس ثبت شد.

وی ادامه داد: در پی این ماموریت‌ها ۶ هزار و ۳۵۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۹هزار و ۳۳۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

رییس مرکز اورژانس تهران افزود: در این مدت ۵۹ هزار و ۳۵۳ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه دو هزار ۸۵۸ تماس‌مزاحم با این مرکز گرفته شد.

وی اظهار کرد: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۴ هزار و ۳۶ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۴۷ مورد نیز مربوط به حوادث غیر ترافیکی بوده است.

اسماعیلی تاکید کرد: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشت که در پی آن ۱۱ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.