محسن بنگر، مدافع اسبق پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد، در مصاحبه با زیرنویس از ماموریت مدیران وقت باشگاه به او برای راضی کردن سیدجلال حسینی جهت حضور در پرسپولیس پرده برداشت. بنگر در این مصاحبه که ۱۷ خرداد سال ۹۴ منتشر شد، به زیرنویس گفت: من جلسه کوتاهی با آقای […]

محسن بنگر، مدافع اسبق پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد، در مصاحبه با زیرنویس از ماموریت مدیران وقت باشگاه به او برای راضی کردن سیدجلال حسینی جهت حضور در پرسپولیس پرده برداشت.

بنگر در این مصاحبه که ۱۷ خرداد سال ۹۴ منتشر شد، به زیرنویس گفت: من جلسه کوتاهی با آقای نژادفلاح داشتم و ایشان به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس از من خواست سیدجلال حسینی را راضی کنم تا به پرسپولیس بیاید ولی به ایشان گفتم جذب بازیکن بزرگ منابع مالی می‌خواهد و برای آوردن سیدجلال هم دقیقا شرایط همین‌طور است. باید پول داشت و چنین بازیکنانی را جذب کرد چون فوتبالیست باکیفیت به صورت مجانی برای پرسپولیس بازی نمی‌کند.

بنگر در ادامه با شوخی و کنایه به زیرنویس گفت: دوستان قدر مربی ایرانی را ندانستند و حالا باید مطالبات برانکو را به طور کامل بدهند چون او یک مربی حرفه‌ای است. پرسپولیس قدر علی دایی و حمید درخشان را ندانست.

مدافع ملی‌پوش اسبق پرسپولیس در بخش دیگری از مصاحبه خرداد سال ۹۴ خود با زیرنویس از امید عالیشاه که آن زمان بازیکن جوانی محسوب می‌شد انتقاد کرد و گفت: این‌که امید مدعی شده اگر پرسپولیس خوب بسته شود، او هم قراردادش را تمدید می‌کند کم‌لطفی به طرفداران است. یک بازیکن باید صراحتا بگوید که دوست دارد در پرسپولیس بماند یا خیر. این حق قانونی و مسلم اوست اما عالیشاه یا هیچ بازیکن دیگری نمی‌تواند برای پرسپولیس تکلیف معین کند. البته این را هم بگویم که به نظر من امید همراه با مهدی طارمی و احمد نوراللهی آن‌قد  توانمند هستند که بتوانند خارج از ایران فوتبال بازی کنند.

زیرنویس‌گردی| محسن بنگر: عالیشاه نمی‌تواند برای پرسپولیس تکلیف معین کند/ پرسپولیس قدر علی دایی و حمید درخشان را ندانست/ من را مامور مذاکره با سیدجلال کردند!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.