به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، با اعلام احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال دو دیدار تدارکاتی میان تیم ملی فوتسال ایران با تیم ملی فوتسال کرواسی در روزهای سوم و پنجم شهریور ماه در تهران قطعی شد. شایان ذکر است تیم ملی کرواسی همچون شاگردان وحید شمسایی در جام جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی […]

- دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران مقابل کرواسی در تهران

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، با اعلام احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال دو دیدار تدارکاتی میان تیم ملی فوتسال ایران با تیم ملی فوتسال کرواسی در روزهای سوم و پنجم شهریور ماه در تهران قطعی شد.

شایان ذکر است تیم ملی کرواسی همچون شاگردان وحید شمسایی در جام جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی ازبکستان حضور دارند. رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال از ۲۴ شهریور تا ۱۵ مهر به میزبانی کشور ازبکستان برگزار می‌شود و تیم ملی ایران با تیم‌های ملی فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا هم‌گروه است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.