به گزارش زیرنویس، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در مرکز تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک  مرد جوان ابتدا خانه موردنظر شناسایی و سپس در یک زمان مناسب […]

به گزارش زیرنویس، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در مرکز تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک  مرد جوان ابتدا خانه موردنظر شناسایی و سپس در یک زمان مناسب با شگرد تخریب درب وارد منزل شده و اقدام به سرقت وسایل با ارزش به مبلغ ۵ میلیارد ریال کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی به چندین خانه‌ در تهران دستبرد زده‌ است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه‌ متهم را در مرکز تهران شناسایی  و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی  را طی عملیات‌ منسجم دستگیر کردند.

وی فزود: متهم پس از انتقال به پایگاه پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه‌‌ های شهروندان در مرکز تهران اعتراف کرد.

سردار گودرزی  خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم  پلیس آگاهی قرار گرفت

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.