استدلال عجیب وکیل باشگاه پرسپولیس از لفظ لهجه
استدلال عجیب وکیل باشگاه پرسپولیس از لفظ لهجه

مانی درویشی وکیل باشگاه پرسپولیس در مورد هجمه های اخیر به مدیر عامل این باشگاه در جدال لفظی با سمیعی مدیر عامل استقلال مدعی شد:«مدیرعامل رقیب تمامی اظهارات افراد را پاسخ داد، جز آن جمله آقای درویش، زیرا او می‌دانست لهجه ندارد و منظور چیست. کاسه داغ تر از آش نشویم…» گویا وکیل پرسپولیس معتقد […]

مانی درویشی وکیل باشگاه پرسپولیس در مورد هجمه های اخیر به مدیر عامل این باشگاه در جدال لفظی با سمیعی مدیر عامل استقلال مدعی شد:«مدیرعامل رقیب تمامی اظهارات افراد را پاسخ داد، جز آن جمله آقای درویش، زیرا او می‌دانست لهجه ندارد و منظور چیست. کاسه داغ تر از آش نشویم…»

گویا وکیل پرسپولیس معتقد است اشاره درویش به لحن سمیعی بوده است و ارتباطی به گویش و لهجه ندارد.

چندی قبل در یک برنامه تلویزیونی درویش مدیر عامل پرسپولیس از سمیعی خواست که در فرصتی لهجه خود را عمل کند و فدراسیون فوتبال تا صدور رای نهایی این پرونده ۲۰ روز درویش را از فعالیت های فوتبالی محروم کرده است.

استدلال وکیل باشگاه پرسپولیس از لفظ لهجه

باشگاه خبرنگاران

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.