برنامه فوتبال برتر شاهد یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌های چند وقت اخیر خود بود. جایی که ابتدا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مهمان برنامه بود و سپس نیز فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها نیز در استودیو حضور یافت و درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت. برنامه خبرساز با اجرای محمد حسین میثاقی در ادامه دیگر فقط مختص […]

برنامه فوتبال برتر شاهد یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌های چند وقت اخیر خود بود. جایی که ابتدا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مهمان برنامه بود و سپس نیز فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها نیز در استودیو حضور یافت و درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

برنامه خبرساز با اجرای محمد حسین میثاقی در ادامه دیگر فقط مختص حواشی مربوط به فوتبال نبود چرا که مدیران عامل سرخابی‌ها از هر فرصتی استفاده می‌کردند تا به یکدیگر توهین کنند!

به همین بهانه زیرنویس از مخاطبانش خواست تا با شرکت در یک نظرسنجی به رفتار ناشایست مدیران استقلال و پرسپولیس واکنش نشان دهند.

این نظر سنجی در صفحه اصلی سایت زیرنویس همچنان در حال برگزاری است و شما هم می‌توانید در آن شرکت کنید.

بیشتر بخوانید: پاسخ مدیر استقلال به شایعه ماجرای مذاکره با استراماچونی

متهم ردیف اول جنجال در برنامه میثاقی شناسایی شد

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.