تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فینال سوم مقابل طبیعت با نتیجه  ۹۹ بر ۹۵ به پیروزی رسید تا فینال لیگ برتر بسکتبال ۲ بر یک به سود شهرداری ثبت شود. فینال سوم لحظاتی پیش در تالار مرحوم محمود مشحون به پایان رسید. مسابقه ای که لحظاتی با برتری طبیعت میزبان و لحظاتی با برتری […]

- شهرداری؛ پیروز فینال سوم

 

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فینال سوم مقابل طبیعت با نتیجه  ۹۹ بر ۹۵ به پیروزی رسید تا فینال لیگ برتر بسکتبال ۲ بر یک به سود شهرداری ثبت شود.

فینال سوم لحظاتی پیش در تالار مرحوم محمود مشحون به پایان رسید. مسابقه ای که لحظاتی با برتری طبیعت میزبان و لحظاتی با برتری شهرداری دنبال شد؛ اما اشتباهات طبیعت در دفاع در کوارتر چهارم و پایانی موجب شد شهرداری گرگان برنده بازی سوم باشد.در این دیار شهرداری برای استفاده از تماشاگرانش محدودیت داشت و برخی تماشاگران گرگانی به نام تماشاگران میزبان وارد سالن شدند که همین موضوع موجب درگیری روی سکوها در کوارتر چهارم شد.

فینال چهارم روز جمعه در همین سالن برگزار خواهد شد و اگر طبیعت می خواهد زنده بماند باید آن بازی را به سود خود تمام کند که در این صورت، کار به فینال پنجم در گرگان کشیده خواهد شد. 

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.