شجاع خلیل‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار برابر هنگ کنگ در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید با توجه به تغییرات کادر فنی حریف چقدر این تیم نسبت به جام ملتها تغییر خواهد داشت، گفت: در فوتبال هر مربی سلیقه و فلسفه خودش را دارد اما چیزی که برای ما اهمیت دارد […]

- با نظر قلعه نویی هر ۳ امتیاز را می خواهیم

شجاع خلیل‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار برابر هنگ کنگ در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید با توجه به تغییرات کادر فنی حریف چقدر این تیم نسبت به جام ملتها تغییر خواهد داشت، گفت: در فوتبال هر مربی سلیقه و فلسفه خودش را دارد اما چیزی که برای ما اهمیت دارد برنامه‌های سرمربی خودمان است.

وی افزود: هنگ کنگ تیم خوبی است و آنها از خودشان کیفیت خوبی در جام ملتها نشان دادند اما ما در بازی فردا تلاش می‌کنیم طبق نظر سرمربی‌مان با کیفیتی خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او ادامه داد: هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد و ما طبق نظر سرمربی خودمان بازی می کنیم. هنگ کنگ تیم خوبی است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم با نظر سرمربی تیم سه امتیاز را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: این تیم با اندرسون پیشرفت زیادی کرده است/ به دیدار فردا فکر می کنم نه جام ملت های آسیا!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.