نامزد‌های ریاست‌جمهوری باید ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشند
نامزد‌های ریاست‌جمهوری باید ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدر ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در شرایط فعلی باید منتظر باشیم و ببینیم که چه کسانی را شورای نگهبان تایید می‌کند. نهایتا بررسی کنیم و نظرسنجی انجام شود […]

- نامزد‌های ریاست‌جمهوری باید ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسدر ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در شرایط فعلی باید منتظر باشیم و ببینیم که چه کسانی را شورای نگهبان تایید می‌کند. نهایتا بررسی کنیم و نظرسنجی انجام شود تا متوجه شویم مردم  به چه کسی می‌توانند رای دهند.

وی گفت: نامزد‌ها باید ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشند. البته شخص شهید رئیسی، نه کابینه او. نامزد‌های مورد نظر باید با دید این که بخواهند مشکل را حل کنند وارد میدان شوند. متاسفانه مشکل معیشتی مردم در زمان شهید رئیسی حل نشد، به دلیل آن که تیم وی کارا نبود و هماهنگی میان آن‌ها وجود نداشت.  

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این چه روش اقتصادی است که همه موضوعات به دلار وصل شده است. حتی تولید محصولات داخلی هم به دلار ربط پیدا کرده، این چه کشور داری است. در افغانستان و سوریه و یمن قیمت محصول به دلار ارتباط ندارد، اما در مملکت ما اقتصاددان ها تنها کتاب‌های ترجمه شده را می شناسند و نتیجه آن می‌شود که اکنون در اقتصاد کشور می‌بینیم.   چرا هیچ کس به این سخنان درباره مشکلات مزمن کشور  توجه  نمی‌کند.

وی درباره حضور افراد مختلف از جبهه های متفاوت گفت: من فکر می‌کنم اکنون اصلا جبهه‌ای وجود ندارد. نه اصولگرا و نه اصلاح طلبی نیست و همه چیز پراکنده است و این درست نیست.  

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت:  راه کنونی در حل کردن مشکلات و مسائل  جواب نمی‌دهد و این جواب ندادن دودش به چشم مردم می‌رود. نظام ما باید به فکر ساختاری باشد که خرد جمعی پای کار باشد. نه این که ۵ تا ۱۰ نفر دور هم جمع شوند و برای سرنوشت مملکت تصمیم گیری کنند و بعد هر مدل که خودشان می‌دانند لیست بدهند. با این مدل نه برای مجلس و نه برای ریاست جمهوری اتفاق خوب و درستی نمی‌افتد.

وی گفت:  دولت چهاردهم باید ادامه دهنده نظرات شهید رئیسی منهای کابینه او باشد. برای هر مشکل باید متخصص آن را بگذاریم. اگر درد را نشناسیم مگر می‌شود درمان را پیدا کرد و مگر می‌توان با غیر متخصص مشکلات را حل کرد.

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.