ستاره سابق به جمع پرسپولیسی‌ها بازگشت
ستاره سابق به جمع پرسپولیسی‌ها بازگشت

مهر نوشت: میلاد سرلک و محمد عمری هافبک و مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، جهت گذراندن خدمت مقدس سربازی از تیم پرسپولیس جدا شدند و پس از تأیید از سوی کادر فنی تیم ملوان به این باشگاه پیوستند. با پایان فصل و با توجه به کسری خدمت میلاد […]

- ستاره سابق به جمع پرسپولیسی‌ها بازگشت

مهر نوشت: میلاد سرلک و محمد عمری هافبک و مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، جهت گذراندن خدمت مقدس سربازی از تیم پرسپولیس جدا شدند و پس از تأیید از سوی کادر فنی تیم ملوان به این باشگاه پیوستند.

با پایان فصل و با توجه به کسری خدمت میلاد سرلک، این بازیکن با گذراندن دوران مقدس سربازی از تیم ملوان جدا شد و با توجه به قراردادی که با باشگاه پرسپولیس دارد با شروع تمرینات این تیم، همراه با سایر سرخ‌پوشان به تمرین خواهد پرداخت.

محمد عمری دیگر بازیکن – سرباز پرسپولیس، همچنان در تیم ملوان خواهد ماند و تا پایان دوران خدمت مقدس سربازی پیراهن سفید این تیم را بر تن خواهد کرد.

محمدرضا سلیمانی که این فصل ۸ گل برای ملوان به ثمر رساند و عملکرد خیلی خوبی در ترکیب این تیم داشت هم با پایان دوران مقدس سربازی از جمع شاگردان مهدی تارتار جدا شد.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.