به گزارش زیرنویس، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور را تشریح کرد. مهر در خبری نوشت:سرهنگ احمد شیرانی، با اشاره به وضعیت ترافیکی برخی محورها، اظهار کرد: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا پورکان و همچنین در محور هراز مسیر […]

- آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور

به گزارش زیرنویس، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور را تشریح کرد.

مهر در خبری نوشت:سرهنگ احمد شیرانی، با اشاره به وضعیت ترافیکی برخی محورها، اظهار کرد: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا پورکان و همچنین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده پلور، ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در خصوص وضعیت مداخلات جوی نیز گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

۲۳۳۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.