گل گهر سیرجان یکی از پرونده‌های قابل بررسی در لیگ بیست و سوم بود. تیمی که بعد از رفتن امیر قلعه نویی به تیم ملی به سراغ یک مربی یونانی رفت. فصل را آنقدر خوب شروع کرد که مدعی عنوان چهارمی بود اما در سال ۱۴۰۳ هرگز به پیروزی نرسید! گل گهر در پایان دور […]

- بررسی عملکرد گل‌گهر در لیگ بیست‌وسوم/ زنگ خطر در سیرجان با ۳ مساوی و ۷ باخت در ۱۰ بازی!

گل گهر سیرجان یکی از پرونده‌های قابل بررسی در لیگ بیست و سوم بود. تیمی که بعد از رفتن امیر قلعه نویی به تیم ملی به سراغ یک مربی یونانی رفت. فصل را آنقدر خوب شروع کرد که مدعی عنوان چهارمی بود اما در سال ۱۴۰۳ هرگز به پیروزی نرسید!

گل گهر در پایان دور رفت با ۲۳ امتیاز تیم هفتم بود، در حالی که فقط دو امتیاز با تیم پنجم یعنی ذوب آهن فاصله داشت. در شروع دور برگشت آنها به صدر جدول رفتند و تا هفته پنجم دور برگشت در رتبه دوم ، به عنوان یک مدعی بین استقلال و پرسپولیس حضور داشتند. پس چه اتفاقی افتاد که این تیم در ۱۰ بازی بعدی جوری نتیجه گرفت که در پایان دور برگشت با تنها ۱۳ امتیاز در رتبه پانزدهم ایستاد؟

به عبارت بهتر اگر جدول دور برگشت ملاک بود، الان گل گهر به همراه صنعت نفت باید به لیگ آزادگان سقوط می‌کرد! چه بلایی بر سر گل گهر در بازی‌های پایانی فصل آمد؟ تیمی که در جام حذفی هر دو بازی یک هشتم و یک چهارم را در ۹۰ دقیقه برد، هشت گل زد و بدون گل خورده حالا یکی از چهار تیم نیمه نهایی جام حذفی است؟

آخرین برد گل گهر در لیگ چهارشنبه ۲۳ اسفند در خانه برابر صنعت نفت بود. پس از آن این تیم در ۱۰ مسابقه صاحب ۳ تساوی و ۷ شکست شد، از این کارنامه بدتر روند توالی نتایج بود.

در شروع سال ۱۴۰۳ گل گهر ۳ شکست متوالی آورد، سپس سه بازی متوالی را مساوی کرد، آن هم با روند نزولی ۲-۲، ۱-۱ و بدون گل و پس از آن دوباره چهار شکست متوالی آورد!

گل گهر به همه می‌باخت، چه در خانه و چه بیرون خانه، چه مقابل رقبای بالای جدول و چه پایین جدول و چه دیدارهایی که امتیازاتش در سرنوشت حریف تاثیر نداشت.

گل گهر از تیم‌های با امکانات و ثروتمند ماست و از این نظر هم سرنوشت و شرایط این تیم مهم است. هرچند اگر یک تیم عادی هم بود این کارنامه معمایی است که باید حتماً حل شود!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.