مجری مناظرات تلویزیونی کاندیدای ریاست‌جمهوری مشخص می‌شود
مجری مناظرات تلویزیونی کاندیدای ریاست‌جمهوری مشخص می‌شود

تسنیم نوشت: در حالی که ثبت‌نام کاندیدای ریاست جمهوری دیروز به پایان رسید همزمان رئیس صداوسیما و معاون سیما از فرآیند آماده‌سازی استودیوها و دکورهای مربوط به مناظرات، میزگردها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی بازدید کردند.   سیدباقر حاجی سیدرضی رئیس مرکز تولید و فنی سیما روی آنتن برنامه انتخاباتی «زمانه» آمد و به این نکته اشاره […]

- مجری مناظرات تلویزیونی کاندیدای ریاست‌جمهوری مشخص می‌شود

تسنیم نوشت: در حالی که ثبت‌نام کاندیدای ریاست جمهوری دیروز به پایان رسید همزمان رئیس صداوسیما و معاون سیما از فرآیند آماده‌سازی استودیوها و دکورهای مربوط به مناظرات، میزگردها و دیگر برنامه‌های انتخاباتی بازدید کردند. 

 سیدباقر حاجی سیدرضی رئیس مرکز تولید و فنی سیما روی آنتن برنامه انتخاباتی «زمانه» آمد و به این نکته اشاره کرد که فرآیند آماده‌سازی دکورها و استودیوهای انتخاباتی ادامه دارد تا همزمان با اعلام اسامی نامزدهای ریاست جمهوری که گفته شده از ۲۲ خرداد ماه خواهد بود مراسم قرعه‌کشی و برنامه‌های انتخاباتی کار خود را با مشخص شدن ترتیب آنها به واسطه قرعه‌کشی آغاز می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.