رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به نقل و انتقالات فصل آینده لیگ برتر فوتبال گفت: اوسمار برای فصل آینده لیست خرید خود را اعلام کرد که خوشبختانه با سه بازیکن نیز توافقاتی را داشته‌ایم تا انشاالله بتوانیم فصل آینده آنها را در اختیار داشته باشیم که دو بازیکن داخلی نیز جذب کردیم. مدیرعامل […]

- پرسپولیس رسماً با ۲ بازیکن به توافق رسید/ تکلیف جدایی اوستون اورونوف‌ مشخص شد

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به نقل و انتقالات فصل آینده لیگ برتر فوتبال گفت: اوسمار برای فصل آینده لیست خرید خود را اعلام کرد که خوشبختانه با سه بازیکن نیز توافقاتی را داشته‌ایم تا انشاالله بتوانیم فصل آینده آنها را در اختیار داشته باشیم که دو بازیکن داخلی نیز جذب کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: روند جذب بازیکن هم ادامه دارد.

او درباره پیشنهاد یک میلیون دلاری اورونوف تاکید کرد: او یک فصل دیگر قرارداد دارد و بند جدایی هم ندارد. ما چنین قراردادهایی نمی‌بندیم. اورونوف با وجود اینکه خیلی سخت ارتباط می‌گیرد اما جو پرسپولیس را خیلی دوست دارد.

درویش ادامه داد: او چند پیشنهاد میلیون دلاری دارد. که با وجود تمام اینها در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.