به گزارش روابط عمومی بیمه ملت ، این شرکت در راستای اهداف و تعهدات خود به ارائه خدمات نوین بیمه‌ای و تامین امنیت و آرامش خاطر جامعه کازیرنویسن در بخش دولتی و خصوصی و همچنین تشکیل حساب پس انداز ویژه کازیرنویسن در طول دوران خدمت، طرح «بیمه زندگی و بازنشستگی تکمیلی کازیرنویسن»  را از خرداد ماه […]

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت ، این شرکت در راستای اهداف و تعهدات خود به ارائه خدمات نوین بیمه‌ای و تامین امنیت و آرامش خاطر جامعه کازیرنویسن در بخش دولتی و خصوصی و همچنین تشکیل حساب پس انداز ویژه کازیرنویسن در طول دوران خدمت، طرح «بیمه زندگی و بازنشستگی تکمیلی کازیرنویسن»  را از خرداد ماه ۱۴۰۳ عرضه و اجرایی نموده است.

این طرح بیمه‌ای که با هدف حمایت از کازیرنویسن شرکت‌ها و سازمان‌ها در طول دوران اشتغال و دوران بازنشستگی و ارتقای سطح رفاه و تامین آتیه مشمولین طرح تدوین شده است، شامل مجموعه‌ای از پوشش‌های بیمه‌ای متنوع و ارائه خدمات مالی در چارچوب تعهدات بیمه‌های زندگی می‌باشد.

شرکت بیمه ملت با سابقه‌ای درخشان در صنعت بیمه کشور، همواره همراه بیمه گزاران خود بوده و با ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع، آرامش خاطر را به آنان هدیه داده است.

طرح مذکور برای وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، موسسات، شرکت‌های دولتی و موسسات بخش خصوصی از جمله بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی و تولیدی طراحی شده و از ماه جاری قابل بهره‌برداری می‌باشد.

کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات و نهادهای دولتی و موسسات غیردولتی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزئیات این طرح، با شماره ۰۲۱۸۵۳۳۳  تماس بگیرند و یا با مراجعه به شعب و شبکه نمایندگی گسترده این شرکت در سراسر کشور از جزئیات و خدمات این طرح آگاه شوند.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.